ما در خانواده بزرگ عبیدی، باور داریم برخورداری از یک زندگی سالم حق همه‌ انسان‌ها، فارغ از سن، جنسیت، قومیت، مذهب، نژاد و فرهنگشان است.
در همین راستا و هم‌زمان با هفتادوپنجمین سال فعالیت داروسازی دکتر عبیدی در سال هزاروچهارصد شمسی، تلاش می‌کنیم با تجهیز هفتادوپنج خانه‌بهداشت در نقاط کم‌برخوردار کشور، گامی موثر در بهبود کیفیت زندگی و افزایش سلامتی افراد جامعه برداریم.
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
عکس رپورتاژ عبیدی 75

همزمان با 75 سالگی داروسازی دکتر عبیدی؛ تجهیز 75 خانه بهداشت در نقاط کم برخوردار سراسر کشور

خانواده بزرگ عبیدی بر این باور است که همه‌ی انسان‌ها، فارغ از سن، جنسیت، قوم، مذهب، نژاد و فرهنگ، سزاوار یک زندگی سالم هستند؛ از این رو همزمان با هفتاد و پنجمین سالگرد فعالیت خود در سال 1400 قصد دارد با تجهیز 75 خانه‌ی بهداشت در نقاط کم‌برخوردار کشور، سهمی در ارتقاء سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه داشته باشد.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
شیره نی، خانه امید

چهار خانه از ۷۵ خانه امید در مسیر نقشه ایران

قصه خانه امید از آذربایجان شروع شد. خط مرزی باریکی که گوش‌های گربه نقشه ایران را در آن طی کردیم. ایری‌بوجاق در آذربایجان شرقی و مادلو، شیره‌نی و گرده‌سور در آذربایجان غربی، هرکدام دنیای امیدوارانه خودشان را داشتند.
۱۴۰۰/۰۷/۳۰

هشت خانه امید در مسیر ۷۵ سالگی داروسازی دکتر عبیدی

قصه خانه‌های امید با مزن‌آباد و کیسلان در آذربایجان غربی و خواجه میر و جنیان در کردستان ادامه پیدا کرد. هنوز روی خط مرزی باریکی از ایران، روایت امید را در کوهستان‌ها دنبال می‌کنیم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
یحیی آباد

سیزدهمین خانه امید در استان قم

داستان خانه‌های امید با «گویجه‌قلعه» و «گُل» در آذربایجان شرقی، «مُشک‌آباد» و «اسلام‌آباد» در قم و «یحیی‌آباد» در اصفهان ادامه پیدا کرد. مسیر سفر هرچند در دو روستای اول هنوز کوهستانی بود، اما در سه روستای دیگر به سخاوتِ بی‌وصفِ کویر رسید.
۱۴۰۰/۰۸/۲۸

بیست و دومین خانه امید در آبادان

روایت خانه‌های امید با روستاهای «لبد»، «منارجان»، «امام‌آباد آبزیر» در چهارمحال و بختیاری، «علی‌آباد و «مزرعه عرب» در اصفهان، «خونگاه» و «آبچندارگلال» در کهگیلویه و بویراحمد، «ده‌عباس» و «طره‌بخاخ» در خوزستان ادامه پیدا کرد.
۱۴۰۰/۰۹/۱۲

خانه‌های امید به نیمه راه نزدیک می‌شود

روایت خانه‌های امید با روستاهای «گلوزه» و «قاضی خان» در ایلام، «قیطول بهرام وندی»، «لاران علیا»، «قالیچه» و «میرزاولی» در کرمانشاه، «کانی گلزار» و «تکیه» در کردستان ادامه پیدا کرد.
۱۴۰۰/۰۹/۲۸

خانه امید خانعلی کندی، نیمه راه 75 خانه امید

سفر خانه‌های امید با روستاهای «نوده»، «لام‌شکن» و «آق‌اولر» در گیلان و «احمدلو»، «اسد قشلاقی» و «خانعلی کندی» در اردبیل ادامه پیدا کرد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
چشمه نادی

چهل و چهارمین مقصد، روستای «چشمه نادی»

روایت خانه‌های امید با روستاهای «طویدره» و «صلحدارکلا» در مازندران، «اونق یلقی»، «محمد آباد» و «آق قلعه» در گلستان، «کوه زر»، «ایج» و «چشمه نادی» در سمنان ادامه پیدا کرد.
۱۴۰۰/۱۱/۰۵

پنجاه و سومین خانه امید در استان مرکزی

روایت خانه‌های امید با روستاهای «بان سرو» و «انجیره» در ایلام، «طاهر آباد»، «جاجو»، «فارسیه 2» و «مجریه» در خوزستان، «تواندشت علیا»، «آلودر» و «آمره» در استان مرکزی ادامه پیدا کرد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
خانه امید 65

سیستان و بلوچستان و «خانه امید» شصت و پنج

روایت خانه‌های امید با روستاهای «شوریجه علیا»، «قومی» و «کافچ» در خراسان رضوی، «چاهنو»، «دستگردان»، «سینیدر»، «خونیک چهار تنگ» و «آرویز» در خراسان جنوبی و «آخوند غلامی»، «لطف الله»، «جوژ» و «پودچاه» در سیستان و بلوچستان ادامه پیدا کرد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

روستای «درکو» آخرین و هفتاد و پنجمین خانه امید از پروژه عبیدی ۷۵

روایت خانه‌های امید با روستاهای «زه» و «محمدآباد چاه ملک» در کرمان، «اسد آباد» و «خوانسار» در استان یزد، «آب انار»، «فال» و «خشت» در فارس، « گورک خورشیدی » و «سرمک » در بوشهر و «درکو» در هرمزگان به پایان رسید.
Telegram
ШµЩЃШ­Щ‡ Ш§ЫЊЩ†ШіШЄШ§ЪЇШ±Ш§Щ… ШЇЪ©ШЄШ± Ш№ШЁЫЊШЇЫЊ
پزشکان